Gyakori kérdések
Az alábbiakban összeszedtünk néhány fontos információt, ami érdekelhet titeket:
- Hogyan tudok vásárolni? – A vásárlás regisztrációhoz kötött, a webshop fülre kattintva lehetőség nyílik regisztrálnod. Ezt követően választhatsz az évfolyamokra lebontott kalandok, vagy éppen a tanulást segítő eszközeink közül.
- Hogyan tudok regisztrálni? – A webshop fülre kattintva, email címed megadásával tudsz regisztrálni.
- Hogyan tudok fizetni? – Regisztrációt követően, a kiválasztott kalandra kattintva a rendszer elirányít az oldalra, ahol a fizetési módok közül tudsz választani. A fizetési mód kiválasztása után kövesd kérlek a rendszer utasításait.
- Mi a teendő, ha nem érkezik meg a belépéshez szükséges jelszó? – Először kérlek nézd meg a SPAM mappában, ha ott sem találod vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön. Igyekszünk hamar segíteni!
- Milyen fizetési módok közül választhatok? – Egyösszegű rendelés esetén átutalással is fizethetsz internetbankon keresztül, vagy személyesen bankfiókban. Ebben az esetben kérünk, hogy a közlemény rovatba írd be a nevedet, amivel regisztráltál. Dolgozunk azon, hogy bankkártyával történő fizetés is lehetséges legyen, közvetlenül a weboldalról. Így, miután megadtad a kért adatokat, egy banki felületre vezetünk át. Kártyád adatait kizárólag bank kezeli.
- Melyik kalandot válasszam? – Évfolyamokra lebontva találhatod meg a kalandokat. Amelyik évfolyamba jár a gyermeked, annak megfelelően találhatod meg a számotokra szükséges kalandot. Fontos megjegyeznünk, hogy érdemes az alapozáshoz a jelenleginél egy évfolyammal lejjebb is körbenézned. Ott is találhatsz olyan kalandokat, amelyek segíthetnek gyermekednek megérteni olyan témaköröket, amelyekben még hiányosságot tapasztaltok.
- Meddig érvényes az előfizetésem? – Az előfizetésed a vásárlástól számítva 1 évig él.
- Van lehetőség részletfizetésre? – Részletfizetésre van lehetőség, havonta is fizethetsz, amennyiben ez könnyebbséget jelent. Akkor ezt az opciót válaszd a vásárláskor.